ponedeljek, 20. avgust 2012

Ko daš nekaj v tisto, kar ti je veliko dalo

Tema mojega tokratnega prispevka  bo sicer tekmovalni del fitnesa in bodybuildinga, saj bi rad povedal nekaj o tekmovanju Maxximum Open, ki bo potekalo 27. oktobra 2012 v Mariboru. Kljub temu da morda dela bralcev mojega bloga ta del fitnesa ne zanima, vas prosim, da vseeno nadaljujete z branjem in mi tako vlijete malo upanja, da boste morda tako ali drugače podprli tudi tekmovalni del tega športa. :) 

Po nekaj letih sem se končno ponovno lotil organizacije bodybuilding in fitnes tekmovanja. Kaj se je v tem času spremenilo? Veliko. Slovenski bodybuidling in fitnes sta močno napredovala. Slovenska  reprezentanca  je v zadnjih dveh letih, odkar smo se pridružili najmočnejši in daleč najštevilnejši svetovni fitness in bodybuilding zvezi IFBB, dosegla nekaj odličnih rezultatov. Zasluga gre predvsem našemu najboljšemu bodybulderju Mihi Zupanu, naši najboljši bodybuilderki Brigiti Brezovac ter seveda bikini tekmovalki Tanji Čanč. Tanji je letos na evropskem prvenstvu IFBB v Zagrebu uspel zgodovinski dosežek, osvojila je namreč zlato medaljo. 


IFBB zveza, katere predsednik v Sloveniji sem jaz, v svetu dosega močan razvoj. Poleg številnih novih amaterskih tekmovanj, kot so evropski Arnold Classic in amaterska tekma Mr. Olympia, smo uvedli  kar nekaj novih kategorij, ki so izredno zanimive za širok krog tekmovalcev kakor tudi za gledalce. Tu mislim predvsem na žensko kategoriji Bikini in novo moško kategorijo Athletic Physique

Tekmovalke bikini kategorije bi naj imele ženstveno, a trenirano postavo, brez pretirano vidnih mišic in brez pretirano nizkega odstotka telesne maščobe. Imeti mora lepo simetrično razvito postavo, ne preveč vidne mišice, odstotek maščobe pa mora biti ravno pravšnji, da se ne vidijo vsi mišični detajli in vaskularnost, torej postava, ki si jo želi imeti veliko deklet, kakor tudi videti velika večina moških opazovalcev. Le poglejte si zmagovalko letošnjega evropskega prvenstva v Zagrebu našo čudovito Tanjo Čanč. 

Podobna kategorija je uvedena tudi za moški spol. Poimenovali smo jo Athletic Physique. Zmagovalec te kategorije mora imeti atletsko telo, z lepo izraženimi trebušnimi mišicami in za splošen okus ravno pravimi detajli. Predstavljajte si igralce v nadaljevankah tipa Baywatch. Torej telo, ki si bi ga želel vsak moški in videz, ki privabi marsikateri ženski pogled. 

Da je bila uvedba teh dveh kategorij odlična poteza za IFBB, se je po pričakovanju pokazalo tudi na zadnjih tekmovanjih, ko je močno porastlo tako število tekmovalcev, kakor tudi gledalcev. 

Zakaj sem se lotil organizacije tega tekmovanja? 
Kot prvo zato, ker imam rad fitnes in bodybuidling. Veliko sem od njega dobil in veliko si želim vložiti vanj. Drugi in glavni razlog pa je prispevek k razvoju fitnesa in bodybuildinga v Sloveniji, v mislih imam predvsem podporo naše reprezentance na mednarodnih tekmovanjih. Odločil sem se, da kot lastnik podjetja Maxximum finančno podprem tekmovanje, medtem ko bom vse prihodke od prodanih vstopnic in prijavnin namenil kot finančno podporo našim tekmovalcem na evropskih in svetovnih tekmovanjih zveze IFBB. Moj zagon in predanost sta navdušila že kar nekaj prostovoljcev, ki so izkazali pripravljenost sodelovati pri tem projektu in s tem podpreti razvoj tega športa pri nas. 

Moja največja želja pa je seveda, da se tega tekmovanja udeležite tudi vi, kot gledalci. Zelo si želim, da pridete v čim večjem številu in s tem prispevate nekaj malega za naš šport. Tu seveda ne mislim le na tiste najbolj zveste, ki redno spremljate fitnes in bodybuilding, temveč tudi vse, ki še niste bili na takem tekmovanju in vas to do sedaj morda še ni zanimalo. Tekmovanje bo vsekakor zanimivo in obljubljam vam, da vam ne bo žal. 

Na  pomoč mi je priskočilo tudi nekaj tujih podjetij, ki jih predstavljam v Sloveniji. Ta bodo poleg mene z veseljem dopolnila darilno vrečko, ki jo boste prejeli v zahvalo za obisk tekmovanja. 

Če sem sem s tem zapisom zbudil vsaj malo navdušenja v vas, obiščite tekmovanje Maxximum Open, ki bo v soboto 27. oktobra 2012 v Festivalni dvorani Lent v Mariboru. Več informacij o tekmovanju boste v bližnji prihodnosti lahko dobili na spletni strani www.maxximum-open.si, kakor tudi na Maxximum forumu

Za popolno izvedbo tekmovanja potrebujemo tudi sponzorje. Če je kdo lastnik podjetja ali ima dobra poznanstva, bo vsaka pomoč dobrodošla. 

Hvala, da ste prebrali do konca! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar