torek, 10. marec 2015

Vrnitev v preteklost

Čeprav zadnjih nekaj let večji del svojega časa (pa tudi zapise v blogu) posvečam zdravi prehrani, to ne pomeni, da sem izgubil zanimanja za fitnes in bodybuilding. Moje veliko zanimanje za prehrano se je razvilo ravno iz nabiranja znanja za vse tisto, ker je povezano z oblikovanjem telesa. Seveda tudi moj posel izhaja iz tega področja. Če me že pred leti ne bi pričelo zanimati vse, kar je povezano s fitnesom, verjetno ne bi diplomiral iz dietetike in pisal tega bloga. Čeprav mnogi smatrajo bodybuilding za neposrečeno športno aktivnost, je meni in mnogim dala izredno veliko. Ukvarjanje z bodybuildingom me je naučilo discipline, kontrole nad telesom, zastavljanja in uresničevanja ciljev ter pozitivnega razmišljanja. Nikakor mi ni žal vseh teh let.

Če se vrnem k prehrani – res, da se je moje zanimanje zelo razširilo in v zadnjem obdobju obsega predvsem zdravo in klinično prehrano, to ne pomeni, da me znanost v bodybuildingu ne zanima več. Prav tako me še vedno navdušujejo fitnes tekmovanja. Vendarle sem še vedno predsednik slovenske bodybuilding in fitnes zveze FBZS – IFBB, ki je del mednarodne zveze IFBB, mednarodni sodnik ter sponzor in trener mnogih tekmovalcev. Prav tako sem glavni organizator vse večjega tekmovanja Maxximum Open, ki bo letos oktobra v Ljubljani.


Sem eden izmed tistih, ki mu ni všeč usmeritev vrhunskega bodybuildinga v ekstremno maso, ki ima za posledico močno zmanjšanje estetike velikega dela sodobnih tekmovalcev. Vendar to ne pomeni, da me ne navdušujejo kategorije Classic Bodybuilding, Bodyfitness in najnovejši kategoriji Men's Physique in Bikini, ki so v naš šport pritegnile številne nove tekmovalke in tekmovalce ter tudi gledalce. Vse to omenjam zato, ker današnji zapis posvečam tekmovalni tematiki, predvsem iz razloga velikega uspeha naših tekmovalcev na prestižnem tekmovanju Arnold Classic USA.

Ekipo Slovenije (tudi ekipo Maxximuma) sta na letošnjem tekmovanju Arnold Classic USA predstavljala danes pravzaprav že veterana (po številu tekmovanj in let, ki jih posvečata tekmovalnemu bodybuildingu), naša najboljša tekmovalca v kategoriji Classic Bodybuilding Boštjan Renko in Mitja Gabor. Boštjan je bil v svoji kategoriji odličen tretji in Mitja odličen peti. To je izjemen uspeh tako za Slovenijo kot za Maxximum in predvsem za oba tekmovalca. Kar me fascinira in kar pogosto omenim v pogovorih, je dejstvo, da sta oba tekmovalca pred mnogimi leti podobno zmagovala tako med juniorji kot kasneje med člani. Oba sta se po večletnem odmoru pred dvema letoma vrnila in ponovno pričela serijo zmag in uspehov pri nas in na tujih tekmovanjih – tudi v današnji konkurenci.

Verjetno mnogi med vami ne vedo, da sta bila tako Boštjan kot Mitja v preteklosti večkratna državna in mednarodna juniorska prvaka v bodybuildingu. Spomnim se sezone, ko sem bil Mitjev trener in ko sva na šestih tekmah dosegla sedem zmag (en overall) in je zmagovito serijo prekinil sam Boštjan. Spomnim se Boštjana, ko je davnega leta 2002 še kot junior stal ob nas članih na tekmovanju v Kopru in čez leto ali dve že stal tudi pred nami. Kasneje sem pomagal tudi Boštjanu v članski konkurenci, kjer je dosegel nekaj zmag.


Oba sta kasneje prekinila s tekmovanji in postala uspešna trenerja. Ko smo se pred slabima dvema letoma skupaj odpravili peš na zajtrk na Pohorje, sem ju bolj za šalo pričel spodbujati k vrnitvi na tekmovalno sceno. Jeseni je bil na vrsti Maxximum Open v Mariboru in to je bila odlična priložnost. Čeprav si nisem mislil, sta svoj nastop oba kmalu potrdila. Tako smo dobili dva zmagovalca v dveh po višini različnih kategorijah Classic Bodybuilding. Oba sta pri nas trenutno nepremagljiva in dosegata tudi izjemne mednarodne uspehe. Boštjan je na Maxximum Open pred dvema letoma nastopil tudi v bodybuilding kategoriji in zmagal tudi tukaj, kar je res fenomenalno. Kot kaže se njuna pot ni končala na tekmovanju ta vikend, saj imata že postavljen nov cilj – Arnold Classic Europe, ki bo septembra v Madridu.

Mitji in Boštjanu pomagam z dodatki iz trgovine Maxximum Shop. Oba se ukvarjata tudi z osebnim trenerstvom, saj sta polna znanja in izkušenj, ki jih z vami delita v Maxximum Shopu v Mariboru in na Ptuju. Vesela bosta vašega obiska. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar